Zwroty i reklamacje

ZWROT ZAKUPIONYCH PRODUKTÓW (ODSTĄPIENIE OD UMOWY)

 

Masz prawo dokonać zwrotu zakupionego produktu w ciągu 14 dni od daty złożenia zamówienia, pod warunkiem że:

  • produkt nie był personalizowany (przygotowany na zamówienie wyłącznie dla Ciebie)
  • nie nosi śladów użytkowania

 

Aby zwrócić zakupiony produkt:

 

  1. Napisz na kartce lub wydrukuj wypełnione Oświadczenie odstąpienia od umowy (wzór poniżej)
  2. Zapakuj starannie produkt i wyślij na adres Ultra Brand. Do przesyłki dołącz kartkę z Oświadczeniem.
  3. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 14 dni (zazwyczaj w ciągu 5 dni roboczych)

 

Adres do wysyłki produktu:

Ultra Brand 
Mikołaja Reja 13
35-210 Rzeszów

 

----------------------------------------------------------------------------

Skopiuj i uzupełnij swoimi danymi poniższy wzór

----------------------------------------------------------------------------

 

Imię i nazwisko: ....

Adres zamieszkania: ....

Data zakupu: ...

Numer zamówienia: ....

 

 

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa.

Niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących produktów:

....

....

Numer konta do zwrotu pieniędzy: ....

 

Podpis: ...

 

 

WYMIANA PRODUKTU NA INNY

 

Możesz wymienić zakupiony produkt na inny o  tej samej wartości np. jeśli źle dobrałeś/-aś rozmiar.

Pamiętaj, aby zwracany produkt był w stanie idealnym (nieuszkodzony, bez śladów używania)

 

Aby dokonać wymiany:

 

  1. Wyślij e-mailem zgłoszenie o wymianie produktu na adres sklep@dawidkwiatkowski.pl (wzór zgłoszenia poniżej).
  2. Poczekaj na odpowiedź obsługi sklepu. Sprawdzimy, czy mamy produkt, który chcesz otrzymać (zazwyczaj tego samego dnia lub w kolejnym dniu roboczym).
  3. Po potwierdzeniu dostępności, wyślij zwracany produkt na adres Ultra Brand.  Do przesyłki dołącz kartkę z wypełnionym zgłoszeniem

 

Adres do wysyłki produktu:

Ultra Brand 
Mikołaja Reja 13
35-210 Rzeszów

 

--------------------------------------------------------------------------

Skopiuj i uzupełnij swoimi danymi poniższy wzór

--------------------------------------------------------------------------

 

Imię i nazwisko: ....

Adres zamieszkania: ....

Data złożenia zamówienia: ...

Numer zamówienia: ...

 

Proszę o wymianę zakupionego produktu: ....

 

na ....

rozmiar:...

kolor:...

 

Podpis: ...

 

 

REKLAMACJA PRODUKTU

 

Jeśli kupiony przez Ciebie produkt jest uszkodzony lub posiada wady, możesz zgłosić reklamację, Zostanie ona rozpatrzona do 14 dni na jeden z 5 sposobów:

  1. Wymiana produktu na nowy
  2. Bezpłatna naprawa produktu
  3. Zwrot części kwoty zakupu
  4. Odstąpienie od umowy (zwrot całości kwoty)
  5. Nieuznanie reklamacji

Aby zgłosić reklamację:

 

  1. Wyślij e-mailem zgłoszenie reklamacyjne wg poniższego wzoru na adres sklep@dawidkwiatkowski.pl. Dołącz zdjęcia wad produktu. (wzór zgłoszenia poniżej).
  2. Poczekaj na odpowiedź obsługi sklepu (zazwyczaj tego samego dnia lub w kolejnym dniu roboczym).
  3. Jeśli konieczne będzie odesłanie produktu, zapakuj go i wyślij na adres Ultra Brand.

 

Adres do wysyłki produktu:

Ultra Brand 
Mikołaja Reja 13
35-210 Rzeszów

--------------------------------------------------------------------------

Skopiuj i uzupełnij swoimi danymi poniższy wzór

--------------------------------------------------------------------------

 

 

Imię i nazwisko: ....

Adres zamieszkania: ....

Data zakupu:...

Numer zamówienia: ...

 

Zawiadamiam, iż zakupiony przeze mnie towar jest wadliwy.

Wada polega na …

 

Oczekuję rozpatrzenia reklamacji w następujący sposób:

 

wymiany towaru na nowy*

nieodpłatną naprawę towaru*

obniżenia ceny towaru o kwotę ……………….. (słownie: ………………………) zł, Proszę o zwrot podanej kwoty na konto*

odstępuję od umowy i proszę o zwrot ceny towaru na konto*

*niepotrzebne usunąć

Mój numer konta: ....

Podpis ...

 

Zwroty i reklamacje 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl